Kellogg’s on luotetuin muromerkki Suomessa.
Asia käy ilmi Valittujen Palojen vuosittaisesta Luotetuin Merkki -tutkimuksesta.
Muromerkkien luottamusvertailun kolmen kärki säilyi ennallaan vuoden takaiseen tutkimukseen verrattuna.
Toiseksi eniten suomalainen kuluttaja luottaa Nestléen ja kolmanneksi eniten Pirkkaan.
Näin tutkimus tehtiin
Kysely on osa Valittujen Palojen Luotetuin Merkki -tutkimusta, joka toteutettiin yhdessä brittiläisen Wyman Dillon -tutkimuslaitoksen kanssa viime vuodenvaihteessa. Kysely toteutettiin onlinetutkimuksena, jossa avoimiin kysymyksiin vastasi noin 2000 henkilöä. Kyselyn otos poimittiin tilaajarekisteristä. Se painotettiin iän ja sukupuolen mukaan aikuisväestöä vastaavaksi.
Lisätietoja asiasta antavat päätoimittaja Ilkka Virtanen (09) 503 4657, 040 7355953 ja tutkimuspäällikkö Tiina Suomela 050 5955143.